Tuesday, January 19, 2010

Mimpi tak sudah!

Salam...


Hari ni tidur dengan nyenyaknya...
Tak tahu la apsal...
Sampai tak sedar waktu pagi
Bangun-bangun je..
Tengok jam, almost 12pm!!!!
Gila!!! Ingat ni hari cuti ke???? huhuhu..
Terus teringat pada mimpi sendiri sebentar tadi
Mimpi KAHWIN!!!!
Tengah bersiap-siap untuk berarak
Menuju untuk menyambut sang pasangan
Tetiba je aku tersedar...
Makanya tak dapat la aku tengok
Siapakah gerangannya pasangan aku itu???
Hehehehe....
Agak-agak la kan... ada maksud tak mimpi tu?
Walaupon ia hanya lah sebuah mimpi...
Mimpi yang tak habis.....
aka... Mimpi yang tak sudah!!!
Wink wink.... :)



Sebiji epal fuji dan beberapa keping nugget..for my lunch
Senyum sengsorang teringat mimpi tadi!!




~ yoe menulis sambil ada sikit blur.... alahai..... :P

15 comments:

Anonymous said...

;) lebar senyum.. smpai ke telinge??

yoe said...

hehehehehe :)
x la lebar sgt sbb curious kan nak tau sapa org itu...

iyllienaz said...

haha..patut la tido xsedar smpai tgh ari..mimpi best rupenya..hahaha..mesti berharap akan smbg blk mimpi tu kan..

AkU said...

xlame lagi la tuh abg yoe..wweeeee~
best2..ngee~~

angloko said...

ruginya xsempat tengok sape...
aku nk teka sape bleh...
nk i list kan ke?
hahahhahah

yoe said...

illi: tu la pasal illi.... x dapat tengok sapekah gerangan org itu sbb tersedar at that time.. huhu :p

yoe said...

incik aku: ape yg x lamanya??? huhu :P

yoe said...

ang: rugi u olsss :P
geram n ralat sgt sbb x dpt tengok sape kah org itewwww ...... heheheh tp kan.....jgn cuba2 u nk listkan org2 yg berpotential..... nanti i maluuuuu :P

DanieL AdiE said...

datz ur lunch?
OMG!! X boleh idup adie...hehe

~daniel adie~

yoe said...

yup adie..... tp x laa macam tu je hari2.... kena jugak amek nasi... cuma hari ni tadi x amek nasi pon seharian.... ehehehe.... :P

AkU said...

naik pelamin la hencek yoe oiii..hahahha..advandce congratzz from adik mu..hahaha..

yoe said...

erkkkk xde calon lagi..... kalo ade calon, bak mai sini sorang dua!!!

AkU said...

erk~~
cpt2 gtau abg yoe nye ciri2 idaman..nak g outsource nih..~~

yoe said...

ciri2 idaman...alamak, byk sgt laaa... x larat nk list out!

AkU said...

Demanding nih..hmmmm~~