Monday, November 9, 2009

Itu hanya Mimpi..

Salam Sejahtera...


Malam semalam hujan lebat,
Tidurku dengan nyenyak sekali,
Mujur lah tak terlepas waktu subuh,
Ingat sesudahnya nak terus bersengkang mata,
Tapi ternyata mata gagal bertahan,
Godaan selimut ternyata lebih kuat,
Terus lelapkan mata dan tidur sampai ke siang...
Sesudah bangun, ahhhh....ada mimpi tadi rupanya,
Tapi bila ingat balik mimpi dalam tidur siang tadi...
Membuatkan aku beristighfar panjang....
Memang la seronok...tapi ishkk.... memang gila la..
Memang mustahil dan di luar batasan fikiran,
Terasa nak kongsi dengan orang yang ada dalam mimpi itu,
Bila fikir-fikir balik.....ishkk tak mahu lah...
Sama ada orang itu gelak besar,
Atau pon orang itu pandang serong kat aku...
Sudahnya, simpan rapat-rapat bawah bantal je la...
Lagi pon, itu hanya mimpi kan...
Hehehehehehe..... :-)


Pleaseeeeeee...jangan snap pic i masa tengah tidur....
i malu..... :-P


~ yoe menulis sambil senyum sorang-sorang teringat mimpi mustahil tadi.... kalau la betul................... hehehehehehe :-)

5 comments:

As Hamsa said...

mung mimpi kawen dgn nik kah???

azrullokman said...

ooittttt kak as.....
punye la lama x menyinggah ke my blog nih...
sekali singgah,terus drop kan komen yang sentap..... gilerrrr!!!
hahahaahaha :)

pst: kak as, nape x leh bukak blog kak as... invite me!!!

~ yoe

As Hamsa said...

lah..diriku tidak menginvite dirimu lgkah? rs mcm dh invite.. hmm mebi i silap email add la..
nnt bg email no..kasi kt ym (nlyz0307)

azrullokman said...

x sabar nk baca entry tentang jawapan hadek2 junior yang bisa menjadi bahan melegakan tekanan minda..hehehehe.... so cute kannn!

~ yoe

hati bernanah said...

mimpi basah!!!