Tuesday, April 14, 2009

Segerakan yang terGendala!!!

Salam Sejahtera...

Semalam aku dapat panggilan dari seorang staf Pejabat Bendahari, untuk mempastikan nama si penerima cek yang aku minta diaorang sediakan tu. so aku just confirmkan yang sepatutnya dan sempat juga aku tanya bila cek tu bole siap untuk aku ambil.

Staf: Kalau saya sempat siapkan petang ni, awak bole ambil petang ni la, nanti bila dah siap, saya call no hp awak.

Aku: Okay, terima kasih kak.

Petang semalam aku x dapat apa-apa panggilan telefon, so pagi ni, aku cek kat intra, tapi intra macam bengong je, x bole display penerima cek. So, aku pergi terus ke kaunter Pejabat Bendahari, dan ternyata cek itu dah siap pon..

So, esok boleh la aku pergi USM Kelantan untuk ambil tikus makmal.




p/s: Harap-harap segala yang tergendala sebelum ini akan dapat disegerakan dengan adanya sampel kajian aku nanti...

~ yoe menulis sambil jeling-jeling baucer bayaran berbentuk cek di sebelah laptop!

2 comments:

Anonymous said...

tikus makmal??hee:D kiut x? :p

yoe said...

kiyut masa kecil..tp bila dh besar...dh x kiyut taw kak!!! sebab tu layak jd tikus makmal jer...heheheh...