Thursday, February 26, 2009

Super-Duper-Amateur Model

Tudung #1

Tudung #2

Tudung #3

Tudung #3-backside


Salam Sejahtera...

Pertamanya, gambar-gambar ini di upload setelah aku berjaya memohon keizinan dari tuan punya badan yang tak tahu niat aku untuk jadikan diorang model tudung-tudung yang aku beli untuk my mom...

Thanks gurlz...becos sporting walaupon hanya posing dalam lab kita...hahahahaha...

Tanpa make up, tanpa tunjuk ajar profesional, so aku gelar korang super-duper-amateur model....hahaha boleh gitu???? boleh la kan??!!! heheheh.....

p/s: Tudung-tudung ni maybe tak mahal, tapi harap-harap my mom suka...

~ yoe menulis lagi di petang hari sambil tengok drama Wulan

5 comments:

Alex Madina said...

jahatnya. suruh org lain pose pakai tudung tanpa bagitau untuk tujuan apa...baik tuan blog sendiri posing pakai tudung, ala ala stazah lagi.....gaytuuu

yoe said...

hahahha...mane ade jahat, nakal sket2 jer!!
eeeiii yoe x seswai la pakai, sebab x shave janggut lite2 ni!!!heheheh nanti nampak janggal plakk....heheheh.... :)

Encik Ayie Yang Garang said...

kalau tuan punya blog pakai tudung dan posé chantek chantek kita panggil dia bukan ustazah tapi lebih sesuai dengan gelaran ustanyah.. kah kah kah..
majulah tudung untuk negara~

yoe said...

saya hanya akan pakai bila abg nya yang berada di london telah pakai tudung...wah!!! muslimah london!!!

zoncapriku said...

Cikucak??wah cantiknya miss anis n miss rawai..cm terpaksa jerk...apa2 pon kita tggu buletin UMT keluaran akan dtg...sure bngga muka diorg dok cover depan...larikkkk