Wednesday, December 2, 2009

Ada sikit Sedih

Salam Sejahtera...


Yang seorang ini
Dah sahkan segala
Cincin di jari jadi tanda
Memula semua okay sahaja
Bila dah lama ni, dingin tidak semena-mena
Aku pon tak tahu kenapa
Tunggu dan lihat sahajalah jawabnya

Yang lagi seorang pula
Datang dengan tiba-tiba
Sangkaku bisa jadi pengganti si dia
Tapi pe'elnya pula sukar diduga
Sekejap ya, sekejap tidak
Bikin aku pening kepala
Malas pula nak berharap padanya


Ada sikit sedih... :(


~ yoe menulis sambil teringat sms Incik Pegawai semalam... katanya "cari lain la Yoe!!"

7 comments:

iyllienaz said...

haha..betol la..cari laen je la yoe..

hati bernanah said...

aku pun setuju.
carilah yg ngam dgn ko.
maksud aku dia memahami ko dan terima ko seadanya.
goodLUCK!

intan.dayana said...

Owh.sgt kasihan membaca n3 ini.semOga anda bertemu jOdOh!

sYukCurZ said...

cincin djari masih terasa hangatnya lagi tp dia dingin pula dingin bak salju

yoe said...

illi: penat la main cari2 nih... huhuhu... :P

hb: sape2 ngam ngan aku,cepat angkat tgn...hhahahaa :)

yoe said...

cik id: kesian yek??? hhehehe xpe la ....what to do... :(

syuk: mcm kenal je kan ayat tu....
uwaaaaaaaa :P

Yla rahYla said...

siapakah dia dan dia itu?ooopsss!!!:P