Thursday, May 28, 2009

Rasa ku rasa

Salam Sejahtera...

Menulis ketika baru lepas baca novel online tentang cinta... (kenapakah lately nih aku asyik tergila-gilakan baca novel cinta? ...padahal buku IELTS, lagi patut dibaca).


Malam gelap,
Semakin tua usianya,
Bintang dan bulan juga begitu,
Petanda siang tak sabar untuk tiba,
Rutin harian terus menerus bersilih ganti,
Hidup esok juga adalah kesinambungan hari ini,
Meneruskan kembara di bumi Al-Haq dengan sepi,
Kerana ruang yang ditinggalkan dalam hati masih kosong,
Rasa yang ku rasa berbatas tidak terkira perlukan pilihan nyata


~ yoe menulis sambil menikmati sedikit rezeki dari Sang Pencipta

13 comments:

+ v3r_miLion + said...

sejak bile u jadi begitu p0etic ni br0?? ;) apa pun..it's a gift keyh!

ang said...

Yoe adakah kamu sedang berchenta?
atau ada melekat kat sape2 ni?

azrullokman said...
This comment has been removed by the author.
azrullokman said...

sis zieyla: saya mmg suka menulias puisi la kak...dr dulu lagi..sejak zaman sekolah..
hehehehe.... tp puisi biasa2 je la, sekadar melayan sentuhan jari di papan kekunci ini..

ang: kata yoe:

cinta lama masih berbekas....
walaupon hati merintih untuk minta di cari penghuni baru...
dah penat mencari, tapi belum ketemu,
maka berserah sahaja...

~ yoe

angloko said...

cinta
bukan untuk dicari...
cinta akan hadir dengan sendirinya..
kadang2 kita tak sedar pun cinta tu datang...

Sejarah tetap sejarah...
hari semalam tetap hari semalam..
hari ini hari yang baru
ukirla sejarah baru..

ko ada org baru ni...
terima je...

Ang yg terikut rentak jiwang yoe...;p

azrullokman said...

ade org baru????
sape???
hahahahah....nakal!!!!

~yoe

chacha said...

salam
hi yoe
lame xdgr cte
how's life?

azrullokman said...

salam
hi chacha..
life is....dont know wat to say...
mcm biasa jer... heheheh belum ketemu yang bisa buat ku teruja!

~ yoe

Anonymous said...

cinta
KOMEN TUK ANG:

bukan untuk dicari...BUKAN KO CARI KE ORG2 TEW?
cinta akan hadir dengan sendirinya..YEKE?
kadang2 kita tak sedar pun cinta tu datang...ERM?

Sejarah tetap sejarah...SEJARAH XC-DENT YE?
hari semalam tetap hari semalam..
hari ini hari yang baru
ukirla sejarah baru..ADE YG BR LA TEW!

p/s - Mentang2 ade azezezeze br..kekwat angah ye..dh xde saingan ye..keles la

XEN

azrullokman said...

hahahahahaha its so funny la zen!!!

ang said...

hahahhahaha...
xen... mane ada.... jahat...
saje nk kena kan i...
mane ada yg baru...
yoe la ada yg baru...
i single lg...;p

Xciden? hahahahhaha...
mmg sejarah yg xkan i lupe...
sampai ari ni i ingt...
hihihihihi...

Rahyla Rahmat said...

Azrul...
cinta itew...terlalu dalam ertinyer...
cinta itew bisa kamu rasa di hati kecil kamu...
mungkin kamu tidak memiliki cinta itew...tapi ia cukup menyentuh kamu...
ngeeeeeeeeeeee...:P

~ yla yang sudah berjangkit dengan mode jiwang yoe...

azrullokman said...

bole plak main jangkit2 yek??? hahahaha cute!!