Tuesday, August 18, 2009

it's my Bufday

Salam Sejahtera...

Sekarang... kalau mengikut tarikh masihi, Alhamdulillah, usia aku berada di atas muka bumi Ilahi ini telah pon mencecah 25 tahun.

Seperti biasa, ada doa dan pengharapan yang aku panjatkan....


Semoga usia kehidupan aku selama ini tidak akan membawa aku kepada kemusnahan dunia dan akhirat, sesungguhnya insan itu pelupa sifatnya, maka itu, imannya juga adakala turun dan naik. Maka kepada Allah jua aku berdoa agar dipanjangkan usia ku dalam keadaan yang beriman dan terus dapat berbakti kepada insan sekeliling. Apalah gunanya hidup seseorang insan itu andaikata hidupnya hanya bisa menyusahkan orang lain..... biarlah hidupku ini bisa membawa sinar kepada insan tersayang.



Harap dapat berbakti kepada kedua orang tua.

Harap dapat mencapai cita-citaku menggenggam ijazah doktor falsafah dalam bidang yang aku sukai ini...

Harap ada cinta suci yang bisa menemani ku sepanjang masa.

Harap dapat menggembirakan orang di sekeliling.

Harap dapat meneruskan hidup tanpa masalah yang tidak dapat ku selesaikan.


Jalan di hadapan masih terbentang luas.... perlu terus tabah untuk menjalaninya...

Selamat hari lahir yang ke-25 buat diri ini...



~ yoe menulis dalam kesyukuran rasa seorang bufday boy!!

5 comments:

Unknown said...

selamat ulang tahun

yoe said...

tenkiu fir :)

AL-FAQEER MUHAMMAD AZMIE DAHLAN IBNU DAUD AL-JAWLEY AL-MALIZI said...

usia bukan lah ukuran tahap atau jumlah peribadatan seseorang hamba ALLAH. Yang lebih utama adalah tahap amal, istiqamah dan ikhlas untuk kepala, dahi, kening dan hidung rebah menyembah ILLAHi. Fikir-fikirkan lah..

Yla rahYla said...

epi besday yoe...semoga kamu menjadi hadiah yang terindah di muka bumi ini...(",)

Encik Ayie Yang Garang said...

dah dapat air oren belum??