Wednesday, June 17, 2009

Antara Study & Ulser

Salam Sejahtera...

Lama x update blog... sebab berada di kampung dan sedikit sibuk membuat preparation last minute for my exam this coming saturday!!!!

So di kesempatan ini, mohon doa dari teman-teman yang mengenali agar aku bisa menjalani peperiksaan IELTS ku dengan mudah dan di beri ilham dari Yang Maha Bijaksana... Mudah-mudahan usahaku diberkati Allah...

Study sampai larut malam ditambah dengan cuaca panas yang tidak terkira menyebabkan mulut disinggahi ulser.... dari 2 biji sekarang dah ada 4 biji ulser bermusafir dalam mulut... kiranya ulser-ulser itu tidak boleh solat jama' lagi kerana telah lebih hari yang dibolehkan untuk mereka jama'..... Sebelah kanan mulut ni dah rasa macam bengkak, maklum lah, kesemua ulser tadi seolah-olah berpakat pulak untuk menyerang hanya sebelah kanan mulut aku... dari pinggir bibir, ke dinding mulut, ke bahagian gusi dan ke bahagian bawah lidah...semuanya di sebelah kanan mulut.... Bukan tidak menjaga kebersihan, tapi ku akui sememangnya aku kurang minum air masak lately ni...

Selepas menulis ini, aku akan ke farmasi untuk membeli segala ubat yang ada untuk segera merawati ulser-ulser ini...Semoga tidak mengganggu fokus aku untuk exam nanti.... dan semoga tidak menghalang segala kerja yang telah dirancang di KL nanti...wah gitu!!!!!

Okay la... buat teman-teman di KT, chow chin chau.... rindu aku tak??? wahahahaha...

~ yoe menulis dengan mengharapkan doa dari kalian untuk kejayaan exam aku.... InsyaAllah... sambil menghirup white coffee di Old Town White Coffee Temerloh..

2 comments:

+lolly+ said...

bro! u shud take s0me b-c0mplex..then the ulcer will fade away ;D

Anonymous said...

letak je garam..keles nnt
motif kena ulser2 segala..nnt kena smash kat angah!
panas skang..minu air halal banyak2!

ZEN