Thursday, June 7, 2012

Menunggu Khabar Berita

Salam... 

Cuaca tak menentu skang nih
Kejap panas, kejap hujan
Kadang2 mendung2 sepanjang hari
Macam tu jugak laah sifat nya hati
Tak menentu

 
Mendung...



~ Yoe menulis di office... resah menunggu khabar berita dr Utara!

6 comments:

Loque Hakim said...

utara... ye heheh. aku pun resah jugak nak tunggu ceriter ko. tak sabar nak baca blog ko cerite pasal pengalaman kat sana... thee he he...

jgn risau yoe, orang *h****n* suke kat ko kan...hehehe...

semoga semuanya dipermudahkan k.

Loque Hakim said...

btw... aku rindu tgk pemandangan dalam gambar ko tuh huhu...tetibe sayu lak hati haish

yoe said...

opocot terkezutttt baca komen dr or selatan !! hehehhe doa kann la yekk... dr encik sv dh dpt kabar positif, tp pihak GS kt sana x leh nk kuar kan official letter sbb x dpt hitam putih dr pihak fakulti sv tu..mcm2 laa diaorg ni..

ehem2.... bila nk bwk ronda2 naik "kerete cinderella"?!!

Loque Hakim said...

wah jadi kutub utara kutub selatan cenggitu ye hahaha...

insyaAllah, tak lama lagi dapat la hitam putih tu. kaler kaler sekali die bagi ekekeke

dtg le sini...aku bawak ko naik kreta cinderella hahaha... aku siap tempahkan ko crown kasi ko feeling feeling diamon jubilee haha

sYukCurz said...

ke utara selatan timur dan barat ku jejakii..

yoe said...

Loq: eehehe beressss!!

syuk: tp x leh lawannn la langkah jauh ko tu kannn! hehehe aku ni sekitar2 sini je.. hehehe :P