Thursday, March 3, 2011

oohhh.... sudah Kahwin!!!!!

Salam...


Last week ada kenduri kat rumah aku
Tapi bukan aku laaa yg kawen
Abg aku daa...
So di bawah nih aku upload barang2 hantaran yg dapat sentuhan tangan aku, dengan kerjasama my mom and my sis in law...




Sirih junjung, aku x pandai buat...
So mintak tolong akak ipar... heheheh :D


Telekung... mak yang gubah!!
Aku suka gubahan nih!


Buah lai, buah anggur dan chocolate!!
Puas hati dengan gubahan yang penuh bunga2 dan rama2 nihhh... :D


Jam tangan ...simple yet nice!!
Tapi aku rasa next time mungkin boleh letak alas untuk kasi bekas jam tu tinggi sikit dari kedudukan yg mcm sekarang ni kannn ... :P


Handbag dan kasut....


Alat2 make up...
Senang kalo beli yang set sebab dah siap bungkus... so just letak je atas dulang tu :D


Yang paling depan tu, kek ... baru kuar dr peti sejuk dan di hias pagi2 sebelum berangkat ke rumah pengantin perempuan.... okay.... susun depan pelamin (ni kt rumah aku, pelamin by my mom...buat sendiri je, x sewa pon... )








~ Yoe menulis di Serdang...... merindukan kamu... :D

No comments: