Monday, December 6, 2010

Sokong dari Jauh!!!

Salam...



Alamak
u guys, sedar x sedar skang dah bulan Disember!
Thesis x siap lagi laa.... huk huk :(
Nangis wooo :(
Sangkut sini, sangkut sana...
At this moment, aku dengan senang lenangnya stay kt kampong
Mencari ketenangan menulis thesis
Memenuhi lompang2 yang ada kat draft thesis tuh!
Nasib baik ada orang yang menyokong dari jauh!
Terima kasih!
Terima kasih
Terima kasih!
Owhhh terimalah kasih ku ini wahai kamu yang jauh di sana...
Hehehehe :)


So dengan masa yang bergerak pantas
Aku minta kekuatan dari-Mu ya Allah
Lancarkan segala perancanganku
... dan jauhkan aku dari segala masalah dan sifat malas
Titipkan aku dengan semangat dan kecekalan
Aminnn !!!
(Hah .. cepat lah aminkan doa aku ramai2)




... dan seperti biasa...
Harapan dan doa sentiasa ada
Kalau lahh dah lepas beban (thesis) nih.
Aku nak travel lagi... dan lagi...
... dan lagi..... ke mana lagi kalau x ke sana kannn!
Hehehehe kau lah pendokong ku!








~ Yoe menulis setelah dapat Blackberry messenger dari orang jauh, bagi semangat kat aku... semangat!!! semangat!!!

4 comments:

zoncapriku said...

-haiii mohd azrul..asyik duk feeling2 jer...thesis bila mau siap???ahaahhahaaa...

yoe said...

hahhaha nih aku suka nih... asal aku buat entry feeling3 je ko akan marah aku dan aku akan lebeh bersemangat menulis thesis sebab kena marah.... muahahaha so aci x kalo lepas ni aku buat byk lagi entry jiwa-jiwa??? ooops!!! heheehhee :P

mr.syazwan said...

selamat memerah otak

thesis penuh dengan cabaran dan dugaan

hadapinya dengan penuh kesabaran...

huhu

(sudah merasainya sbb tu ckp)

yoe said...

mr. syazwan: huhuhuh thesis master dh pening kepala mcm ni, thesis PhD nanti, ya allahh gerunn nye bila pikir!!