Tuesday, October 6, 2009

Ada satu situasi

Salam Sejahtera...

Kawan-kawan..... ada satu situasi nak tanya.... Pernah tak korang mengalami situasi macam ni;


Ada masalah
dan masalah tu korang segan nak cerita kat orang lain

Masalah tu menyebabkan satu masalah yang lain lagi

Sehingga orang lain noticed masalah lain tu

dan mula bertanya macamana masalah tu boleh timbul

Masalahnya lagi

Punca kepada masalah itu adalah masalah yang pertama tadi

Jadi aku memang tak boleh cerita kat korang tentang masalah tu

Membuatkan orang fikir aku sengaja mereka-reka cerita...

Aduiiiiiiii.... seksa nya sementara menunggu masalah ini berlalu...



~ yoe menulis dan berdoa dipermudahkan dan dimurahkan rezeki... doakan aku ya...

2 comments:

tengku_fir21 said...

akan kami doakan...

azrullokman said...

mekaceh... mekaceh....
mekaceh fir!!