Friday, April 6, 2012

Kita makan Lagi!!

Salam...



Dalam pada hujan2 lebat camni
Masih sempat jugak bersua muka dgn sahabat
Dah lama tak jumpe
Semakin elok rupa encik sahabat saya sorang nih!
Hahaha...apa yg elok kena la mantain kata nye ~


Jadi, setelah penat berjalan, mari lah kita mengisi perut!! ye laaa kann, nak cover balik tenaga! Uhukkk :P Memandangkan masing2 suka Thai food, encik sahabat pon ajak aku gi Black Canyon... owhh first time aku makan sini, sbb before this aku ingat nih kedai specialize in coffee jer, rupa nye Thai food daaa....kalo aku tau, dh lama port ni jadi tempat lepak aku makan!! Sbb the food there really nice laaa... kena ngan tekak aku!



Ni yang aku order
Biasa makan chicken green curry ngan nasi
Kali ni, aku try fetuccini green curry with chicken slice


Padtai...
My friend order ni
Dia mmg suka makan ni since first time try mkn kt Bkk dulu kata nye ~


And... one more thing, chicken wing!!
Hehehe kekenyangan woo!!
Alhamdulillah ~






~ Yoe menulis dalam kesejukan sbb kt luar hujan, naseb baik dlm rumah tak hujan... :P


No comments: