Wednesday, May 25, 2011

Update sebelum Tidur!!!!

Salam...



Its already 2.15am now
...housemates semua dah berdengkur
Aku je sorang2 bersengakng mata buat correction thesis
(Oh ye... aku masih belum settle semua nih)
Jangan lah gelakkan aku yekk... sebalik nya doakan lah aku supaya semua nih dipermudahkan oleh Yang di atas... aminn)

So, sementara retype dan reword a few part dalam thesis...
Sempat jugak basuh baju... makan maggi dan minum milo!
Hehehe.... and sebelum tido, update blog sket
dapat jugak aku luahkan ketensionan aku nih kt alam maya!
Hehhe okay la guys... i off to bed
kejap lagi (waktu subuh) nak pick up Incik housemate yg sampai dr Melaka
agak2 dia bawak tak dodol Melaka yg satu rumah dok ngidam dari dulu lagi nih???
hahahah kalo dia tak bawak.... x bagi dia masuk rumah????
Aci x??? Muahahah :D




Aku google nak cari gambo katun tido...
Tiba2 boleh plak ada terselit pic nih kt Google Image
Macam cun jer poster ni... filem lama kot..
Tapi main actress Jessica Alba tuhhh!!!
Fuiyohhh!!!






~ Yoe menulis sebelum melompat ke katil!!! okay ... x lompat pon sebenarnya!! hehehe :D


No comments: